Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Julstämning

Publicerad 2010-12-05 21:52:08 i Övrigt



Glad 2:a advent på er!!

Hoppas att ni har haft en mysig och bra helg. Jag har varit i Karlstad och hälsat på min syster i helgen och det har varit riktigt mysigt :) Nu har vi precis ätit middag, hel ugnsstekt kyckling med rostade rotfrukter. Men jag var så hungrig och kycklingen tog alldeles för lång tid så jag åt rotfrukter och sås till middag. Mathias som orkade vänta på kycklingen sa att den blev jättegod...

Nu väntar en vecka med mycket plugg och jobb för min del, men jag hoppas på att kunna bjuda er på lite god mat i alla fall och förhoppningsvis lite julgodis också! :)

Ha det så bra!
Kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-12-09 09:41:59

ja,det var mysigt i Karlstad,kul för en mamma att få vara med Er!!ta det lugnt i veckan som kommer och kom hem till mamma och ät middag istället,varm kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela