Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Fondue-middag

Publicerad 2010-09-26 21:28:41 i Kött

Herregud vad helgerna går snabbt förbi, det är redan söndagkväll. Igår spenderade vi en mycket trevlig kväll hemma hos Emma och Johan med supergod fondue! Vi hade oxfilé och kyckling och en massa såser. Jag hade gjort aioli, guacamole och bluecheese sås, och så hade vi också tsatziki och bearnaise. Sedan hade Emma gjort helt fantastiskt goda potatisgratänger i portionsformar. Så vi åt och åt och åt och åt och.... :)



Johan, Emma och Mathias :)



Den goooda gratängen



Till efterrätt hade jag gjort blåbärspaj med vallmofrön med recept från Leilas bok "one more slice".

Nu blir det söndagsfilm och kanske en liten kvällspromenad!

Kommentarer

Postat av: emma braenkan

Publicerad 2010-09-27 14:01:39

Tjenare, allt bra? :)

Jag har en liten dagens blogg tävling på min blogg så kika gärna in och delta, kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela