Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Godsaker från pendeltågsstationen

Publicerad 2010-09-22 19:15:55 i Äta ute

Igår gick vi ut och åt hamburgare på Texas Burger (http://www.texassmokehouse.se/web/v2/TBC.aspx) med Emma och Johan. Trots jätteportionerna så var allas tallrikar helt rena när vi ätit klart, det var supergott!

På vägen hem från skolan hade jag köpt wienerbröd vid pendeltågsstationen. Några klassiska och några med blåbärssylt och choklad. Så när vi kom hem så fortsatte vi att svulla:)



Mmmm....


Idag har jag tagit lite ledigt från köket. Mathias står för matlagningen och det börjar lukta riktigt gott nu!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela