Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Kalas för lillasyster som blivit stor

Publicerad 2011-02-20 11:37:07 i Kalas



I tordags fyllde lillasyster Ellen 14 år så då var vi där och uppvaktade och bjöds (som vanligt hemma hos mamma) på en massa god mat! Till förrätt hade hon gjord sushirullar med halstrad lax med en jättegod sesamdressing.



Tjusigt!



Fina födelsedagsbarnet! <3!



Till varmrätt bjöds vi på fläskfilé africana med goda tillbehör. Recept hittar ni exempelvis här.



Mammas fina tallrikar kommer från Villeroy & Boch och dem hittar du här.

Det är mycket födelsedagar i min familj i februari! Igår firade vi syster Josefin hemma hos pappa och bjöds på ljuvliga semlor och goood kyckling med fetaost och basilika!

Ikväll ska jag, Jossan, mamma och mormor gå och se Mia Skäringer på Cirkus. Det ska bli jättekul! Hoppas att ni har en riktigt bra helg! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-21 10:31:12

hon var himla bra den där Mia,mycket kul och tänkvärt!!::))

idag stinker jag vitlök,kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela