Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Klick klick

Publicerad 2011-01-18 14:48:07 i Inspiration

Här sitter jag och borde egentligen plugga men tankarna svävar som vanligt iväg till matlagning och just nu drömmer jag om nytt vårigt porslin. Det är så mycket roligare att servera maten på vackert porslin! Det här är föremålen för mina drömmar just nu, och några saker kommer jag säkerligen att "klicka" hem så fort det passar i studentbudgeten :)

1. Mynte muffinsform vit B10H4,5cm 2. Tallrik/assiett från IB Laursen - vit

3. RICE Pastatallrik - Jade  4. Termosar från Rice 

                       5. RICE Middagstallrik MINT

1. Muffinsformar från IB Laursen 29 kr www.purpleandpink.se 
2. Assieter från IB Laursen 49 kr www.broarne.se
3. Pastatallrik Jade från Rice 195 kr www.broarne.se
4. Termos från Rice 199 kr www.bagarenochkocken.se
5. Middagstallrik från Rice 210 kr www.broarne.se

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2011-01-20 15:57:33

Från och med nu vill jag bara se nyttiga rätter här på bloggen, hej då efterrätter! ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-20 16:25:45

Men om det är nyttiga efterrätter då.... :)

Postat av: Ellen

Publicerad 2011-01-20 18:41:32

Om du inte gillar designen får du nog byta till en orginaldesign igen ett tag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela