Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Nyårsmiddagen - dessert

Publicerad 2011-01-02 21:26:50 i Desserter

 

Valet av dessert till nyårsmiddagen föll på pannacotta. Det är nog något som nästan alla tycker om tror jag. Till pannacottan använde jag mig av samma recept som här. Hallonsåsen på toppen gjorde jag bara genom att mixa tinade frysta hallon tillsammans med lite florsocker.



Trots all denna mat så slank det ner lite ost och kex med fikonmarmelad senare på kvällen också...



Slutet på en mycket lyckad kväll! :)

Kommentarer

Postat av: Rut-Mari

Publicerad 2011-01-04 09:32:41

Det ser jättegott ut :) Gott Nytt År!!

Kram Rutis

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-04 10:41:00

Tack Rutis!:) Gott nytt år!!

Kram Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela