Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Trevlig midsommar!!

Publicerad 2011-06-22 23:15:36 i I säsong

Hoppas att ni alla har en fantastisk sommar så här långt! :) Här håller vi för fullt på och packar väskorna för att imorgon bitti åka upp till Hälsingland och fira midsommar, ska bli häärligt! Jag har plockat ihop lite midsommartips i matväg nedan - hoppas att det kan ge någon inspiration! Själv har jag spenderat dagen med att baka bullar och bröd och göra en västerbottenpaj. Ha nu en riktigt trevlig och mysig midsommar!!



Frozen cheesecake med limemarinerade jordgubbar




Fläder och citrondrink




Grillad sparris med citronaioli




Sticky spareribs




Små chevrè piroger




Sallad med päron och ädelost




Brytbröd med västerbottenost och ruccolasmör

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela