Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Middag för en

Publicerad 2011-05-15 11:42:59 i Asiatiskt



Igår kväll hade jag en skön kväll helt för mig själv! Det är inte så ofta så jag passade på att njuta ordentligt med både fotbad och ansiktsmask :) Jag passade faktiskt också på att ta ledigt från matlagning en kväll och köpte färdiga vårrullar som jag åt med endivesallad och morotsstavar och doppade i soja och sweet chilisås. Väldigt gott faktiskt.



Citronvatten fick det bli till.

Nu blir det en dag med jobb, och ikväll kommer Mathias hem från landet så då ska jag passa på att laga något gott! Hoppas att ni alla får en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela