Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Omtanke

Publicerad 2011-05-25 22:23:35 i Övrigt

Hej kära vänner! Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna. Det beror främst på att jag har varit så himla förkyld och inte haft någon lust att laga mat, men nu är det bättre så nu lovar jag att bli bättre på att uppdatera! :)



Idag kom världens omtänksammaste syster (och även granne) upp med det här krya-på-dig-kittet. Te, c-vitaminbrus, sopp-pulver, choklad, brieost, kex, en shot med citronsaft och en mysig tidning! Så himla snällt och omtänksamt!!

Kram på er och ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-05-31 23:13:25

det var verkligen gulligt av Martina!

kram mamma

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-06-02 13:07:49

Visst var det :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela