Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Stekta bananer med sirap och vaniljglass

Publicerad 2011-05-30 17:17:36 i Frukt



Vilken härlig dag det blev! En sådan här dag vill man egentligen bara ligga och lata sig i en solstol, grilla lite gott och äta middag ute i det gröna. Och det ska jag göra, om bara två futtiga dagar för då är skolan slut och jag har sommarlov!! Idag kommer dock verkligheten ikapp med en massa skolarbete och en tvättid på det...

Stekta bananer med sirap och vaniljglass:

Igår efter den goda söndagsmiddagen stekte vi skivad banan i lite smör och sirap och åt med vaniljglass. Supergod och enkel efterrätt!


Nu blir det lite mer plugg innan det är dags att hämta tvätten... Ha det så bra!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-05-31 13:03:23

oj, mumsfillibabba!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-31 14:01:58

Ja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela