Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Lite bilder från Londonresan

Publicerad 2011-11-30 15:40:43 i Resor



Det här härliga tjejgänget spenderade jag några dagar i London tillsammans med; lillasyster Ellen, Mormor Siv, Mamma Lena, lillasyster Jossan och kusin Tindra.



Första kvällen åt vi på en italiensk restaurang där jag åt en pasta med fisk och skaldjur och saffranssås.



Dag 2 gick vi på Harrods och jag shoppade lite julklappar.



Harrods matavdelning bjöd på godsaker i överflöd!





När mormor fick välja middag så blev det kinesiskt.



Vi beställde in en massa olika rätter som vi delade på och det var jättegott.



På kvällen besökte jag och syster yster en äkta engelsk pub .



Vi provade den här ölen med chokladsmak som var överraskande god!



Den tredje dagen var min kära mormors 75-års dag. Hon blev så glad över sina blommor!



På kvällen gick vi på queen-musikalen "we will rock you" som var jättebra!



Innan musikalen åt vi på en fransk restaurang där jag åt musslor.



På resan blev det också en och en annan starbucks...


Ikväll väntar julbord med nya jobbet på Gondolen! Mums!

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Postat av: Rutis

Publicerad 2011-12-02 09:29:01

Va kul att se dina härliga Londonbilder :) Kram från Rutis o resten av gänget här uppe i norr!

Postat av: Emelie - Mitt lilla kök

Publicerad 2011-12-02 14:43:19

Vad roligt Rutis! :) Kram på er allihop!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela