Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Mitt kök mässan 2011

Publicerad 2011-11-15 13:59:47 i Övrigt



I fredags var jag och mamma på Mitt kök mässan. Vi gick runt och minglade, provsmakade och spanade på matkändisar. Väldigt trevligt! Jag köpte en sommartryffel i olivolja och en flaska vit tryffelolja med mig hem så nu ska här lagas mat med tryffel!



Tryffel känns lite lyxigt och är väldigt gott!

Jag fick även en tidig julklapp av mamma från mässan - en mandolin. Ni vet en sån där som man kan skära och hacka grönsaker med. Har önskat mig en sådan för att kunna göra sådana där perfekta strimlor och skivor av grönsaker. Ska prova den första gången i kväll när jag ska laga helstekt lax och couscoussallad med en massa grönsaker i.

Ha en härlig tisdag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela