Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Nytt och nyttigt år

Publicerad 2012-01-04 13:31:26 i Hälsa

Ni är säkert många med mig som har som nyårslöfte att försöka bli lite hälsosammare; äta nyttigare och träna mer!? :) Här kommer i alla fall lite hälsosam matinspiration!



Tomat och mozzarellasallad med grillad kyckling




Tonfisksallad med ägg och fetaoströra




Couscoussallad med chilliräkor




Matvetesallad med kräftstjärtar och romescosås




Sega bananbitar




Ugnsrostade tomater med balsamvinäger




Citron- och timjanmarinerad kyckling




Mandellax




Paprikasoppa




Tacosoppa




Lunchmackor med hummus

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-05 18:36:37

Hej!

Ja, jag blev jättenöjd med bordet! :)

Här är allt bra! Hoppas allt är bra med er med, det ser ut som att ni äter gott i alla fall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela