Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Mumsig sallad

Publicerad 2010-07-25 18:21:27 i Sallad





Igår åt jag den här goda salladen som tillbehör till en omelett. Det söta päronet och den salta osten passar så bra ihop och gör den här salladen till en riktig hit. Jag hade egentligen tänkt ha valnötter i men det hade jag inte hemma så det fick bli lätt rostade pinjenötter i stället.

Sallad med päron och ädelost:

Blandad sallad (jag hade en påse säsongsmix)
1 moget päron
smulad ädelost (jag hade blå mögelost)
valnötter eller rostade pinjenötter

Gott som tillbehör till det mesta.

Hoppas att ni har haft en bra helg trots allt regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela