Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Ett Bollnäsbesök i bilder

Publicerad 2013-05-05 00:41:04 i



Jag och mamma har i veckan spenderat några härliga dagar hos våra vänner i Bollnäs på deras nya gård!



Katten Kurre var väldigt gästvänlig.



Vi åt lunch på Lilla k på Mobackes i Bollnäs och räkmackan var sanslöst god!



Deras fikabröd var inte dumt det heller.



Enkel men väldigt fin dekoration.



Nu har jag laddat upp med lite ny energi och samlat på mig lite ny matinspiration! Återkommer med nästa veckas meny imorgon!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-05-16 15:33:11

Verkligen fina bilder det blir med din kamera!fin fotograf också så klart..kram

Svar: <3
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela