Mitt lilla kök

mat att må bra av!

En kväll med tapas och glitter

Publicerad 2010-11-14 21:41:42 i Tillbehör

Godkväll på er! Hoppas att ni har haft en bra helg :) Jag har haft en mycket bra helg med både kvalitetstid med familjen och kalas med vännerna. Igår bjöd nämligen Tove på födelsedagsfest med tema glitter och tapas! Mycket trevligt. Det bjöds på god sangria och mumsiga tapas. Jag tog med mig denna lilla tapasrätt: sharonfrukt med ädelost och serranoskinka + färska fikon.





I helgen hann jag också med en sväng till Älvsjömässan där jag och mamma gick på både Det Goda Köket och Allt för Hälsan mässorna. Där köpte jag några julklappar (som jag ju tyvärr inte kan avslöja här vad det var) och några goda salamikorvar till pappa i farsdagspresent. Såg också ett par av mina bloggfavoriter i minglet :)

Kommentarer

Postat av: wanda

Publicerad 2010-11-14 22:54:53

Ooh kändisar vilka då vilka då? :) Dem där farligt goda sharonknytena kommer definitivt dyka upp hemma hos mig snart...

Postat av: mma

Publicerad 2010-11-20 23:33:42

Postat av: mma

Publicerad 2010-11-20 23:33:58

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-20 23:35:09

för att inte tala om min bloggfavorit efter dig Monika Ahlberg,jag har ett foto på henne nu...bakom dig ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela