Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Matpresenter

Publicerad 2010-09-14 21:10:18 i Presenter

Matpresenter är de bästa presenterna tycker jag! De senaste dagarna har jag haft turen att få flera stycken. Igår fick jag den här fina burken med inlagda kantareller av Emelie...



...och idag fick jag en underbar (och stor!) parmesanost och en lagrad balsamvinäger från mamma som varit i Rom.



Tack så mycket igen båda två! :)

Ikväll provsmakade vi parmesanosten med några droppar balsamvinäger på och det var sååå gott!!


Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-15 11:30:12

Det var så lite! Synd att man missade middagen... Tänker alltid på dig och Mathilda när man hittar någon lite annorlunda mat...och på att äga det ni lagar till förstås!Kramar till er båda

Postat av: mamma

Publicerad 2010-09-15 19:05:19

det är så roligt att köpa något till dig!!

Tack än en gång för att du är så himla gullig och snäll och tar hand om Din lillasyster när vi är bortresta.Många varma kramar från mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela