Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Provsmakat - Citronfil

Publicerad 2011-02-28 11:22:10 i Provsmakat



Hej på er och trevlig måndag förmiddag! :) Jag tycker alltid att det är roligt att prova nya produkter som denna citronfil från Skånemejerier. Citrus är en favorit både som smak och doft så jag hade stora förväntningar på frukosten i morse. Det låter kanske som en lite udda kombination med fil och citron men det smakade faktiskt riktigt fräscht och gott.

Betyg: 3 av 5 möjliga

Vanlig fil är fortfarande godast men det kan ju vara kul med lite variation ibland!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-02-28 11:26:16

Om du gillar citrus så kan jag rekommendera mild lättyoghurt med citronsmak från Arla, den är mumsig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-02-28 11:45:59

Oh, Tack för tipset! Den måste jag prova :)

Postat av: Fridas kök

Publicerad 2011-03-12 09:25:50

Vilken fin och trevlig blogg, hit kommer jag tillbaka! Jag tycker Skånemejeriers citronfil är JÄTTEGOD! Så fräsch verkligen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela