Mitt lilla kök

mat att må bra av!

VINNARE I TÄVLINGEN

Publicerad 2011-07-19 09:03:55 i Tävlingar



Ett stort grattis till:


- JoHanna

- Chanette med söner

- Carola L

Ni är alla vinnare av ett superfint produktpaket från Toppits!! Maila mig era fullständiga namn och adresser så kommer de fina paketen på posten inom kort ([email protected])!

Tack för alla fantastiska tips! Jag kommer att skicka in alla era tips till toppits-teamet så håll utkik efter toppits nya Save Food Guide, vem vet kanske kommer just erat tips finnas med!

Kommentarer

Postat av: Carola L

Publicerad 2011-07-19 10:51:57

Vad roligt! Jag har mailat!

Postat av: chanette

Publicerad 2011-07-19 14:05:15

wohooooooooooo attans vad kul..

såååå super duper glada blev vi

Postat av: Emelie-Mitt lilla kök

Publicerad 2011-07-20 13:12:56

Ja Grattis!! Jag har fått era adresser så nu väntar jag bara på joHannas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela