Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Får man blogga under Earth hour??

Publicerad 2011-03-26 21:18:52 i Mellanmål



Här sitter jag i ett väldigt mörkt kök och försöker skriva lite på min hemtenta. Det går sådär.

Det blev i alla fall några våfflor på våffeldagen igår, tentan till trots. Vi åt dem med vaniljglass och rårörda jordgubbar. Idag blev det faktiskt våfflor igen men denna gång med vispgrädde och hallon. Gott!

Jag lovade ju också att bjuda på en bild av middagen som Mathias lagade igår! Det blev fläskfilé med klyftpotatis, bea och grekisk sallad. Jättegott och väldigt skönt att slippa laga mat en dag!



Imorgon ska mardrömstentan lämnas in och vi tänkte fira genom att ta en liten tur till Saltå Kvarns butik och café i Järna utanför Södertälje :)

Hoppas att ni har en bra kväll!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela