Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Långfrukost - på en måndag (!)

Publicerad 2011-03-14 12:49:22 i Frukost



Nu kanske ni blir lite avundsjuka på mig. Jag har nämnligen haft tid att unna mig en riktig långfrukost idag trots att det är en helt vanlig måndag :) Det är bland det bästa som finns att sitta och äta frukost utan stress, titta lite på nyhetsmorgon och bläddra i en tidning. En väldigt bra start på dagen! Att nu även solen har börjat titta fram gör inte det hela sämre! :)



Blåbär- och banansmoothie:

2 dl frysta blåbär
2 bananer
ca 4 dl naturell yoghurt

Mixa, mixa, mixa, klart!



Löskokt ägg med kaviar, kiwi och mackor med philadelphiaost, paprika och björnbärsmarmelad.



Färskpressad blodapelsinjuice.


Nu ska jag gå ut i köket och göra i ordning en cappuccino och sedan blir det, håll i er, balkongpremiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela