Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Provsmakat - gooh!

Publicerad 2011-03-17 11:20:19 i Provsmakat



Jag fick för ett tag sedan ett presentkort på en gooh! färdigrätt för att provsmaka och sedan lämna ett omdöme om. Gooh! står för gott och hälsosamt och är ett samarbete mellan Lantmännen och Operakällaren. Jag tyckte att den rätten som jag provade, Frikadeller i krämig tomatsås med färsk pasta, var helt klart godare än en fryst färdigrätt men inte lika god som hemlagat. Det var bra konsistens och helt okej smak, och det är förmodligen nyttigare än att köpa en fryst färdigrätt som ofta innehåller mycket salt och dåliga fetter.

Betyg: 3 av 5 möjliga

Kommentarer

Postat av: wanda

Publicerad 2011-03-17 19:29:16

Haha är du också en frekvent besökare på gratistokig.blogg.se kanske? :D Jag hämtade ut lax med potatis och linser- god också, men simmade runt något i såsen. Jag håller med- hemlagat bäst :D



Synd att du inte kommer till Cissi imorn! Det var så länge sen jag såg dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela