Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Kivik - Sommar 2012

Publicerad 2012-07-30 13:35:17 i Smultronställen

Hej allihop! Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen den här sommaren, ska verkligen försöka bättra mig! :) Sommaren har hittills mest bestått av jobb för min del, men vi har haft en semestervecka som vi spenderade nere på Österlen - närmare bestämt i Kivik! Där gick vi på Kiviks marknad, besökte musteriet och upplevde Skånes underbara natur. Här kommer lite bilder från en dag som vi spenderade i Ravlunda där får, hästar och kor gick fritt och betade. Mina småbröder flög drakar, vi gosade med djuren och åt nyrökt lamm i grillade mackor och drack hemgjord äppelmust!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela