Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Beach 2012

Publicerad 2012-05-07 16:09:59 i Hälsa

Jag misstänker att jag inte är den enda där ute som försöker röra på mig lite mer och äta lite nyttigare inför beach 2012 (?) så därför tänkte jag dela med mig av lite nyttig matinspiration i form av bilderna nedan :) Hoppas ni hittar något ni gillar!

Frukost:



Jordgubbar och nektarin med kesella, kokta ägg och kaffe



Grapefrukt, kiwi och kokta ägg



Hemgjord müsli med russin och nötter

Lunch:



Kycklingsallad med matvete, jordgubbar och halloumi



Kelda tomatsoppa, avokado med keso, tomater och kokt ägg



Couscoussallad med parmaskinka, jordgubbar och mozzarella



Omelett med rökt lax och fetaost

Middag:



Lövbiff med pepparrot och rå äggula med avokadosallad



Köttfärsfyllda paprikor med fetaost



Exotisk räkcocktail



Grillad kyckling med tomat och mozzarellasallad



Omelett med rökt kalkon och bladspenat, keso och tomater



Foliepaket med lax, tomat och mozzarella



Matvetesallad med kräftstjärtar och avokado



Grön ärtsoppa med ägghalvor

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-05-07 16:30:17

Hej Emelie! Va glad jag blev över din kommentar. Alltid kul när nya läsare hittar till bloggen. Du ska inte tala om inspiration så fint som du har det på bloggen. Satt precis och funderade på middagsalternativ och vad hittar jag hos dig? Joo massa förslag på fina måltider. Grymt! =) Jag har skapat en ny blogg förresten som är mer träningsinriktad. Jag har dock inte rikigt bestämt om jag endast ska använda den i fortsättningen. Du får gärna besöka den: http://thebigapple.shapemeup.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela