Mitt lilla kök

mat att må bra av!

En söndagmiddag med äkta halvfabrikat

Publicerad 2010-08-15 20:59:04 i Asiatiskt

Till dagens middag gick jag loss på halvfabrikat med indiskt tema. Ibland är det skönt att ta lite genvägar i köket och så tycker jag att det är så kul att prova nya smaker. Till förrätt blev det papadums att doppa i mango chutney, och till huvudrätt kyckling tikka masala med mycket schalottenlök och vitlök i, och så självklart de indiska naanbröden.



En god middag på nolltid och ett bra och snabbt alternativ till tacos när man inte orkar eller har tid att spendera mycket tid i köket.



Nu ska jag sjunka ihop i TV-soffan med en kopp gott te. Hoppas att ni också har en mysig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela