Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Inspiration

Publicerad 2010-08-02 19:27:33 i Inspiration



Jag är prenumerant av tidningen Elle Mat och Vin och tycker att det är lika kul varje gång den "dimper" ner i brevlådan. Detta nummer var fyllt med en massa härlig inspiration och jag hittade mycket som jag måste testlaga, bland annat "öppen lasagne med spenat och ricotta", "saftig kola- kardemumma och äppelkaka", "brunchpizza med bacon och ägg" och "fetagratinerad kantarelltoast"! Nu behöver jag bara lite mer tid för att hinna laga allt smarrigt, men med bara en vecka kvar till semester så ser jag positivt på att snart få möjlighet till det. Nedräkningen av sista jobbveckan har börjat, one down- six days to go.

Kommentarer

Postat av: Wanda

Publicerad 2010-08-03 10:59:10

Åh lite småavis blir jag nu! Älskar mattidningar :) öppen lasagne har jag själv lagat till en gång, med en röd sås gjord på grillade paprikor till! Mycket gott. Cissi, om du läser detta, jag skänkte det receptet till din födelsedagspresent!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela