Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Semester!

Publicerad 2010-08-08 14:13:27 i Äta ute

Som ni kanske har märkt så har det varit lite dålig uppdatering på bloggen under den senaste veckan, och den enkla anledningen till det är att det helt enkelt inte har blivit särskilt mycket matlagning. Men det betyder ju inte att jag inte har ätit, tvärtom! :)

Jag och min fina syster åt en god medelhavstallrik i parken...



(Syster Josefin)



...och sedan åt jag och Mathias underbart god thaimat på Thai-boat vid Skanstull.



Strawberry Daquiri.



Plocktallrik till förrätt. Vårrullar med sweetchilisås, kycklingspett med jordnötssås och fiskkakor med honungssås.



Jag åt en fantastiskt god skaldjurssallad med bl.a. scampiräkor, musslor, bläckfisk, koriander och chili.


Idag har jag jobbat min sista dag på hela TRE veckor!! Imorgon åker vi iväg på en liten semesterresa runt om i Sverige. Jag återkommer med förhoppningsvis lite härliga matbilder från resan!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela