Mitt lilla kök

mat att må bra av!

God fortsättning!!

Publicerad 2011-12-28 14:02:55 i Jul



Hej på er allihop och god fortsättning! Hoppas att julen varit bra! Jag har firat jul i flera dagar, men nu börjar vardagen infinna sig igen. Jag har fått helt otroligt fina julklappar i år bland annat en bärbar dator, en mobiltelefon, en morgonrock, ugnsformar, porslin och en massa annat fint! :)



Så här såg pakethögen ut hemma hos pappa på julafton, måste vara ett nytt rekord för oss!

Nu blir det till att ladda upp iför nyår istället... Men först och främst så ska vi gå ut och äta en god och mysig middag på Fondueboden ikväll! :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela