Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Chokladfondue

Publicerad 2011-01-09 22:09:15 i Desserter



Hej mina vänner! Hoppas att helgen varit bra! Imorgon börjar skolan igen för min del och jag har faktiskt lite söndagsångest. Det har varit så himla skönt att vara ledig :)



Nu har vi precis myst framför tv:n med chokladfondue! Det fick bli lite av varje som vi hade hemma som doppades i choklad: skumtomtar, minimaränger, banan, äpple och päron. Har man ingen chokladsmältare (översta bilden) så går det alldeles utmärkt att smälta chokladen i mikro eller vattenbad!

Kommentarer

Postat av: wanda

Publicerad 2011-01-10 08:40:31

Nämen, vilket söndagslyx :D gott gott!



Vilken fin dikt ni skrev! Jag har tagit halvdåliga mob-bilder på kortet jag skrev av den på, så att ni kan få se sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela