Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Sommarmat

Publicerad 2011-07-30 00:20:01 i Sommar



Hej alla bloggläsare! Vad kul att ni bara blir fler och fler! Hoppas att ni njuter av sommaren och äter en massa god sommarmat! Här kommer lite bilder på god mat som jag ätit i sommar :)



Frukost med utsikt över vattnet i Öregrund. Detta är riktig avkoppling för mig.



Grillade fisk och skaldjursspett är riktigt lyxigt och gott tillsammans med hemgjord aioli och färskpotatis.

 

Revbensspjäll och starka korvar på grillen.



Mammas goda sockerbullar är en favorit.



Ha det så bra!!












 

 

Kommentarer

Postat av: Wanda

Publicerad 2011-07-31 16:07:50

Hej vännen!



Guuud vad mysigt det ser ut med svensk sommar! Hoppas ni alla njuter ordentligt!



Skulle inte du kunna maila mig på fb el nått och förklara hur du gör dina fantastiskt fina kanelbulleknyten som jag kommenterade förut. Jag planerar nämligen att imponera på mina klasskompisar innan jag åker hem, göra ett riktigt svenskt avtryck om du förstår :)



Saknar dig och alla andra! Kram kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela