Mitt lilla kök

mat att må bra av!

Hard Rock Café

Publicerad 2011-03-21 15:31:58 i Äta ute

Igår firade jag och Mathias tre år tillsammans! :) Vi hade firat lite hela helgen men igår var vi ute och åt på Hard Rock Café. Det var första gången jag var där och det motsvarade absolut mina förväntningar, framför allt om den amerikanska överdådiga inredningen och mängden mat! Jag kanske inte behöver tillägga att vi rullade därifrån...

  

Här är vi, jag och Mathias och Johan och Emma. Den enda maten som fastnade på bild var "Legendary burger" som Mathias och Johan åt!

Det här är vad jag åt: (förrätten och efterrätten delade vi på, men ändå!)

Hard Rock Nachos
"Fresh corn tortilla chips piled high with Jack and Cheddar cheeses and seasoned pinto beans. Served with sour cream, chopped green onions, pico de gallo, jalapeños and a side of fresh Hard Rock Grilled Salsa. Big enough to share."

Open faced Sirloin Sandwich

"Choice aged sirloin grilled to perfection, carved over toasted garlic bread, smothered with mushrooms and carmelized onions, topped with melted Swiss cheese and Hard Rock brown sauce. Served with seasoned fries."

Hot Fudge Brownie
"Vanilla Ice cream and hot fudge on a fresh brownie, topped with chopped walnuts, chocolate sprinkles, fresh whipped cream and a cherry."

Allt var jättegott och lyckat! :)

  

 

 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-03-21 18:41:54

Stort grattis till er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Varmt välkommen in till mitt lilla kök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela